Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebookon is megtalálsz!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • K.r.i.s.z.t.i.: Hát ezt a bejegyzést 4 éve írtam, azóta nem láttam Crocs ruhákat, úgyhogy nem tudom :D (2011.06.09. 10:10) Plasztik ruhákkal támad a Crocs.
  • K.r.i.s.z.t.i.: Minden évben új kollekciókat adnak ki, úgyhogy nem hiszem, hogy bárhol is megkapnád, főleg nyáron.... (2011.05.02. 11:32) Marlow szatén csizma a Love Labeltől
  • K.r.i.s.z.t.i.: Köszi :) (2011.02.13. 00:23) Cipők
  • K.r.i.s.z.t.i.: Szia, semmi baj :) ezt konkrétan Ausztráliából szereztem, de úgy rémlik, hogy a Claire's-be lehetn... (2011.02.05. 18:56) Körömlakk és nyaklánc
  • K.r.i.s.z.t.i.: szia, nem nálam kell nevezni, hanem a Livin' Pretty blogon. kattints ide: livinpretty.blogspot.com... (2011.02.02. 07:39) Livin' Pretty nyereményjáték

Manolo Blahnik

2007.07.26. 20:36 K.r.i.s.z.t.i.

Manolo Blahnik egyszerű cipője


A Sex and the city sorozatból már jól ismerhető Magyarországon is ez a cipőmárka és tervező neve is egyben. Ez az egyszerű forma, határozott sarok, csúcsos, de nem túl hegyes orr csak vászon a pillangóra erősen emlékeztető kivágáshoz. A cipő csak fekete színben kapható, rendelhető, szarvasbőrből készült. A sorozatból tudható, illetve a "nagy" névből gondolható, hogy nem olcsó. Ára 588$ (kb. 110 000 Ft).

A bejegyzés trackback címe:

https://shoetime.blog.hu/api/trackback/id/tr55125987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shoedm 2007.08.15. 19:40:02

Én azt hallottam vhol, hogy az átlag amerikai nő, az a "Sex and the city" által ismerte meg a Manolo Blahnik nevet. Bár nem vagyok amerikai, de amúgy erre az állításra én vagyok a legjobb példa: se átlag nem vagyok, se nő, sőt még homo sem :D.
Viszont Manolo nevét már elég régóta ismerem, bár azt nem tudom, hogy mikor ment le az a rész ahol először említve volt a neve. Azt a részletet láttam, amikor K.B.-t kirabolják az utcán, és elveszik a Manolo-ját; az vicces volt, bár a valóságban asszem nem lenne az.
Azért szeretem nagyon, mert igazából semmi nagyon extra vagy extrém megoldásokat nem alkalmaz, de mégis valahogy különlegesek a cipő ill. alkotásai. Gyönyörűek, elegánsak, és úgy egyben vannak; és ha meglátod a cipőjét, egyből vágod, hogy az 1 Blahnik.
Na persze azért Manolo-bácsi is tud hibázni, és tud néha ő is gáz dolgokat csinálni.

Felső Zsanett 2007.11.21. 20:00:35

Imádom a Manolo cipőket,nyáron megyek Párizsba és szeretnék beszerezni egy párat.......-))))))))))

hozzászóló · http://mirc.exe 2008.05.28. 18:07:44

Akkor keresgélheted egy jó darabig, ugyanis Párizsban nincs Manolo üzlet...
süti beállítások módosítása