Facebookon is megtalálsz!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • K.r.i.s.z.t.i.: Hát ezt a bejegyzést 4 éve írtam, azóta nem láttam Crocs ruhákat, úgyhogy nem tudom :D (2011.06.09. 10:10) Plasztik ruhákkal támad a Crocs.
  • K.r.i.s.z.t.i.: Minden évben új kollekciókat adnak ki, úgyhogy nem hiszem, hogy bárhol is megkapnád, főleg nyáron.... (2011.05.02. 11:32) Marlow szatén csizma a Love Labeltől
  • K.r.i.s.z.t.i.: Köszi :) (2011.02.13. 00:23) Cipők
  • K.r.i.s.z.t.i.: Szia, semmi baj :) ezt konkrétan Ausztráliából szereztem, de úgy rémlik, hogy a Claire's-be lehetn... (2011.02.05. 18:56) Körömlakk és nyaklánc
  • K.r.i.s.z.t.i.: szia, nem nálam kell nevezni, hanem a Livin' Pretty blogon. kattints ide: livinpretty.blogspot.com... (2011.02.02. 07:39) Livin' Pretty nyereményjáték

Egy kis reklám

2011.02.22. 23:13 K.r.i.s.z.t.i.

4 évig volt feketére festve a hajam. Decemberben elérkezettnek vettem az időt arra, hogy véget vessek ennek és elindult a keresés, hogy hova menjek fodrászhoz, mert egy ekkora feladattal mégse mehetek Marika nénihez a sarokra. :) Köztudott, hogy a fekete hajszíntől a legnehezebb megszabadulni. Hajas, Zsidró nálam szóba se került viszont hallottam már és honlap alapján is szimpatikus lett a Perényi Hairpoint szalon. Telefon, időpont, már nagyon vártam, hogy mehessek. Már belépésnél kedvesen fogadtak, elvették a kabátom, lerakhattam a táskám, megkínáltak innivalóval. Első alkalommal a "főfodrász"(?) Évi keverte ki a szőkítő, de egy ugyanolyan kedves lány, Betti kente a hajamra. Ami tetszett, hogy azért Évi is végig figyelemmel kísérte a munkát. Félig lettem első alkalommal barna, ezt úgy képzeljétek el, hogy a fejem tetején körbe barna, alatta egy kör fekete marad és így tovább. Ezután úgy nézett ki, mintha a fekete melír lett volna. A folyamat: szőkítés, hidrogén, visszapigmentálás, szárítás, festés, balzsam, vágás, szárítás, 4 és fél óra és kész is. :)
Nagyon jó fazont kaptam, párom azt mondta nem is én vagyok, mikor hazamentem. Persze a 4 év mégiscsak 4 év feketén. (5 és fél éve vagyunk együtt :) )
Ma voltam a maradékot is megcsináltatni, eddig bírtam a feketét elviselni. :)
Ma is ugyanolyan kedvesek voltak és még jobb fazont kapott a hajam, és már csak 4 óra volt. :)
Évi elmondta, hogy sokan mennek hozzájuk szétroncsolt hajjal, mert a fodrászuk nem a legjobb módszert alkalmazta. Ők egy Amerikából hozatott szerrel dolgoznak, csak ők. És valóban teljesen jó állapotban van a hajam, valamit talán vékonyodott, de egy szállal nem hullott több ki, mint szokott és nem is áll szerte széjjel a hajam.

Maximálisan elégedett vagyok, ezúton is köszönöm Nektek. :)


Mindezt nem pénzért, nem kérésre, magamtól írtam remélve, hogy tudok másoknak is segíteni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://shoetime.blog.hu/api/trackback/id/tr202682025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása