Facebookon is megtalálsz!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • K.r.i.s.z.t.i.: Hát ezt a bejegyzést 4 éve írtam, azóta nem láttam Crocs ruhákat, úgyhogy nem tudom :D (2011.06.09. 10:10) Plasztik ruhákkal támad a Crocs.
  • K.r.i.s.z.t.i.: Minden évben új kollekciókat adnak ki, úgyhogy nem hiszem, hogy bárhol is megkapnád, főleg nyáron.... (2011.05.02. 11:32) Marlow szatén csizma a Love Labeltől
  • K.r.i.s.z.t.i.: Köszi :) (2011.02.13. 00:23) Cipők
  • K.r.i.s.z.t.i.: Szia, semmi baj :) ezt konkrétan Ausztráliából szereztem, de úgy rémlik, hogy a Claire's-be lehetn... (2011.02.05. 18:56) Körömlakk és nyaklánc
  • K.r.i.s.z.t.i.: szia, nem nálam kell nevezni, hanem a Livin' Pretty blogon. kattints ide: livinpretty.blogspot.com... (2011.02.02. 07:39) Livin' Pretty nyereményjáték

Szempillaspirál és tus

2011.01.27. 09:37 K.r.i.s.z.t.i.

Legelőször a gél állagú szemhéjtusra (Maybelline eyestudio) voltam kíváncsi, annyira, hogy nem is sikerült lefényképeznem úgy, ahogy kijött a gépsorról, egyből bele kellett mártanom az ecsetet. :)

Egyáltalán nincs nagy gyakorlatom a tusvonal húzásában, kb 4szer kellett mindig előről kezdenem, mire sikerült egyenesnek látszó vonalat húznom és persze mindig vastagabb lett, mint szerettem volna. De ez egy álom, elsőre sikerült és azóta is sikerül mindig az eltervezett vonalat meghúznom vele. Annyira megtetszett, hogy kell még belőle többféle színben!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Azért esett a választásom a Covergirl-re, mert temptalia blogján ez a márka nyerte a tavalyi év szempillaspirálja kategóriát. Gondoltam, egy próbát megér. És ismét nem csalódtam. A lash blast volume fajtát választottam, mert a szempilláim hosszával elégedett vagyok, vastagításra vágytam. Kicsit mellényúltam, mert talán egy picit volumennövelő, de inkább hosszabbít. Viszont nagyon tetszik, hogy egyáltalán nem ragadnak tőle a pilláim, pont annyi festék kerül a spirálra, amennyi kell. Ilyenhez még nem volt szerencsém, pedig sok márkán túl vagyok már.

A bejegyzés trackback címe:

https://shoetime.blog.hu/api/trackback/id/tr662617405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása