Facebookon is megtalálsz!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • K.r.i.s.z.t.i.: Hát ezt a bejegyzést 4 éve írtam, azóta nem láttam Crocs ruhákat, úgyhogy nem tudom :D (2011.06.09. 10:10) Plasztik ruhákkal támad a Crocs.
  • K.r.i.s.z.t.i.: Minden évben új kollekciókat adnak ki, úgyhogy nem hiszem, hogy bárhol is megkapnád, főleg nyáron.... (2011.05.02. 11:32) Marlow szatén csizma a Love Labeltől
  • K.r.i.s.z.t.i.: Köszi :) (2011.02.13. 00:23) Cipők
  • K.r.i.s.z.t.i.: Szia, semmi baj :) ezt konkrétan Ausztráliából szereztem, de úgy rémlik, hogy a Claire's-be lehetn... (2011.02.05. 18:56) Körömlakk és nyaklánc
  • K.r.i.s.z.t.i.: szia, nem nálam kell nevezni, hanem a Livin' Pretty blogon. kattints ide: livinpretty.blogspot.com... (2011.02.02. 07:39) Livin' Pretty nyereményjáték

Cipő sarok nélkül

2007.10.18. 19:49 K.r.i.s.z.t.i.


Antonio Berardi divatbemutatóján tűnt fel többek között ez a sarok nélküli cipő. A képet elnézve kicsit gyanús, illetve nem tudom felfogni, elhinni, hogy kényelmes, illetve, hogy az ember megtudja tartani benn az egyensúlyát, nem esik hátra. A széles talp valamennyire segít az egyensúlyozásban, de nem hiszem, hogy bárki is szeretne akár csak 1 órára is végig lábujjhegyen járni.

A bejegyzés trackback címe:

https://shoetime.blog.hu/api/trackback/id/tr4200547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2007.10.19. 11:03:57

mért, a magassarku kenyelmes?

Lilla 2007.10.19. 11:43:39

ez durva :P

baler 2007.10.19. 13:50:42

A magassarkú szerintem kényelmes! De erről nem tudom elképzelni!

Ha már cipőszakértők között vagyok:), lenne egy kérdésem! Az mitől van, ha 9-10cm-es sarkú félcipőben megyek, aminek a mérete pont passzol a lábamhoz, időnként ha lépek \"kilépek\" a cipőmből? Vagyis a sarkam kijön belőle és ez nagyon ciki!
Nem minden lépésnél, csak időnként, de ez baromi kellemetlen. Talán túl előre csúszik a lábam a cipőben?

Az biztos, hogy nem azért mert nagy, mert ez olyan cipővel is előfordul velem, ami kicsit nyomja is a lábam. Zárt cipőnél persze ez a sarokmagasság nem gond, de félcipőnél rendszeresen így járok, ha 8cm-nél magasabb sarkú.
Ez mitől lehet? Valami tipp, hogy ezt megakadályozzam?

Köszi előre is!:)

vera 2007.10.19. 16:46:52

A tippem az, hogy ne hordj magassarkú cipőt, mert eldeformálódik a lábad, terheli a gerinced, és fájni fog a fejed, ezenkívül eleshetsz benne. Nekem a bokám ficamodott ki egyszer így.
Arról nem is beszélve, hogy milyen nevetségesen néz ki, ha jobban belegondolsz. Ha kényelmes és biztonságos lenne, biztosan nem csak a nők hordanák, hanem a gyerekek és férfiak is.

charlie 2007.10.19. 16:57:48

nos, ha kényelmes is (én ezt azért kétlem, de majd egyszer kiprobalom :Đ ), egészségtelen.

Én jobban szeretem a sportcipos csajokat :)

lady 2007.10.20. 13:32:36

Nem bántásból írom, de ekkora butaságokat még nem hallottam!:D
Már tizenéve magassarkúban járok, sosem estem el:) és azt meg, hogy nevetségesen néz ki, ha egy nő magassarkúban jár nem is értem!:DD
Sosem értettem azokat a nőket, akik képesek slampos tömpe cipőkben (ne adj isten sportcipőben!) járni!
Az aztán nőies!:DDDDDDDDDDD

charlie 2007.11.08. 19:32:18

és fűzőt is hordasz? valamikor az volt a noiesség. változnak az idők.

skull 2007.11.14. 17:03:07

Kedves Lady!!!
Merem feltételezni, hogy azok közé tartozol, akiket rohadtul nem érdekel, hogy százmillióan röhögnek rajta, mert alig bír totyorogni a 20cm-es 2mm vékony magas sarkújába...nem szégyen, az összes pláza picsa ilyen. Nevetséges egytől egyig...de ezen főleg kiakadtam, ha már egy nő nem magas sarkúba jár, hanem kényelmes cipőbe ami nem bassza szét a lábát, az már nem is nőies..Nos, neked biztos ott van az autó a picsád alatt, nem kell egész nap mászkálnod, igy egészen biztos vagyok benne, hogy neked tényleg kényelmes a magas sarkú..az az idő, amit eltotyorogsz benne, mondjuk a nap 24 órájából 4-5-öt, amit akkor is plázázással töltessz, teljesen megfelel erre a célra. De aki dolgozni jár busszal és vonattal, vagy napi 120 km-t utazik az iskolába és egész nap siet, hogy elérje a buszt, annak kurvára nem kényelmes a magas sarkú..de ha neked ennyire kényelmes, akkor biztos trágyát is tudsz magas sarkúba hordani...nem?? azt hiszem jó lenne, ha nem cikiznéd a nők 80%-át, mert nem hordanak reggeltől estig magas sarkú cipőt. Ohh, és még valami, ha már így belejöttem az írásba..tudod drágám, nem az a nőies, aki magas sarkút hord reggeltől estig és 200 tonna vakolat van a pofáján, hanem az aki anélkül is igényesen néz ki, akinek nem kell 20 tonna smink a pofájára, akinek nem kell szilikon és agyon szolizott bőr.

K.r.i.s.z.t.i. · www.forumshopsblog.com 2007.11.14. 18:59:39

Na csak hozzá szólok most már. Mindenkinek más a kényelmes. Egy magassarkúnak nem kell kötelezően 20 cm-esnek lennie. Abban skull igazad van, hogy viccesek azok, akik nem tudnak járni benne :) de pl. nekem sincs autóm, busszal, villamossal, metróval is járok, és nagyon kényelmes a magassarkúm, ami mindössze 5 cm. Mondjuk igaz, hogy 22 évesen van már bőrkeményedésem és a pedikűrös is mondta, ha így folytatom bütykös lesz a lábam. Az is teljesen ember és hangulat(!) függő, hogy ki miben érzi magát nőiesnek. Szintén van csinos, lapos cipőm, amit nagyon szeretek, szóval én nem fogom pártját senkinek sem, de tényleg el kell ismerni, hogy mindenkinek más az életvitele, más a stílusa, mást szokott meg. Ha hülyeséget írtam bocs, csak azt akartam kifejezni, hogy mindenki azt viselje ami neki kényelmes, ha jól érzi magát, úgyis sugározni fog akármilyen cipő van rajta!

andiCYca_*01 2007.11.16. 19:03:06

uuuuristen....hat ez NEM semmi..:)biztos nem vennek fel egy ilyen cipot...amugy tetszik csak nah.....:))nem tudtam h kopjek vagy nyeljek mikor meglattam.......:)

Allan 2008.01.24. 15:40:01

A divat már rég nem a kényelemről és az egészségről szól..remélem kifutói darab marad ez a cipő.
A kényelmes cipő nem egyenlő a lapos sarkú cipővel..Nekem van olyan magas sarkúm amit jobban szeretek mint egy két lapos talpú cipőmet. És igen is a magas sarkú ( lehet az akár 3cm is), vagy az elegánsabb a nőies cipő..de nem kell minden nőnek nőiesnek lennie. Ha sportcipőt szereti valaki akkor sportosan öltözködik és pont. Ne magyarázza meg nekem senki azt, hogy az nőies, hiszen sportcipőhöz nem húzunk fel csinos felsőt, vagy szövet anyagból készült kabátot.
Egyébként meg a minimális sarok egészséges..igen ezért van a férfi és a gyerek cipőknek is kis sarka.

Veréb Renáta 2008.02.08. 09:54:43

és mégis hogy jár az a szerencsétlen nő ebben a cipőben?
Én szeretem a magassarkú cipőket de ez azért már sokkkkkk

hm 2008.03.04. 19:46:55

Na ki ne találjátok már, hogy a magassarkú nem nőies és hogy már kiment a divatból!

Skullról messziről ordít, hogy ő nem tud menni magassarkúban, hiszen ő másról is kapásból ezt feltételezi.
Egy elegáns vagy dögös ruha pedig igen is kifejezetten röhejes sportcipővel!:-O
süti beállítások módosítása