Facebookon is megtalálsz!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

  • K.r.i.s.z.t.i.: Hát ezt a bejegyzést 4 éve írtam, azóta nem láttam Crocs ruhákat, úgyhogy nem tudom :D (2011.06.09. 10:10) Plasztik ruhákkal támad a Crocs.
  • K.r.i.s.z.t.i.: Minden évben új kollekciókat adnak ki, úgyhogy nem hiszem, hogy bárhol is megkapnád, főleg nyáron.... (2011.05.02. 11:32) Marlow szatén csizma a Love Labeltől
  • K.r.i.s.z.t.i.: Köszi :) (2011.02.13. 00:23) Cipők
  • K.r.i.s.z.t.i.: Szia, semmi baj :) ezt konkrétan Ausztráliából szereztem, de úgy rémlik, hogy a Claire's-be lehetn... (2011.02.05. 18:56) Körömlakk és nyaklánc
  • K.r.i.s.z.t.i.: szia, nem nálam kell nevezni, hanem a Livin' Pretty blogon. kattints ide: livinpretty.blogspot.com... (2011.02.02. 07:39) Livin' Pretty nyereményjáték

Táska az Avontól

2007.07.24. 10:55 K.r.i.s.z.t.i.

Egyszerű, mégis meseszép táska az Avontól


Most egy kicsit hazabeszélek, ugyanis igen, én is Avonozok, de muszáj volt beillesztenem ide ezt a táskát. Ritkán tetszik meg egy táska, és inkább a kisebb méretűeket kedvelem, amikbe éppen "elférek". Csak a fontos dolgok, mint a személyi, bérlet, mobil és a kulcsom. Ennyi kell, nem nehéz és nem foglal nagy helyet. De ugyanakkor kell egy nagyobb táska is, ha hosszabb útra indulunk. Szóval szép kidolgozás, tiszta, világos színek, érdekes minta jellemzi ezt a táskát. A formája is megfelelő ahhoz, hogy ne zavarjon, ha a válladra akasztod. Méretei: 38*7*22cm, a táska füle 19 cm. Az egyetlen dolog, amiért még nem szereztem be, lehet, hogy hihetetlennek hangzik, de én nem tudnám telepakolni. :)

Mi a véleményed? írd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://shoetime.blog.hu/api/trackback/id/tr99124206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klaudia · http://www.avon.hu 2008.04.25. 13:50:06

Kedves AVON!

Nagyon sok termékem van az AVON-tól és szeretem is őket! Mi rendeltünk egy Tahiti táskát nagyon klasz! Nade nem ez a fontos Szerintem nagyon szép ez a táska elnyerte a tetszésemet! A vélemény pedig az hogy tényleg egyszerű dedivatos, valahogy van benne valami szépség én ezt úgy vélem! Meg az ember nagyjából mindent föl tud venni hozzá! Az én véleményem nagyjából ennyi volt! Köszönöm a turelmüket hogy végig olvasták!

Üdv: Klaudia!
süti beállítások módosítása